ההגדרה שלי לנטוורקינג

איך אני מגדירה נטוורקינג? - שרונה לבני-גולן

בחרתי להגדיר כך נטוורקינג כדי להדגיש מטרות שהן חלק בלתי נפרד מתהליך שבנוי על עקרונות וערכים.

אינני כוללת כאן, בכוונה תחילה, מטרה שרבים משתמשים בה כאמצעי משיכה לנטוורקינג – הגדלת ההכנסות. ההבטחה הפופולרית שאם רק תשתתפו בנטוורקינג תגדילו את הכנסותיכם כתוצאה מחשיפה למספר גדול יותר של לקוחות פוטנציאליים עלולה לייצר אכזבה במקרים לא מעטים ולמנוע את האפשרות לראות את חצי הכוס המלאה.

אני מאמינה שכאשר מבינים ומפנימים את המטרות שפירטתי כאן, מגיעות גם תוצאות שמשפיעות על השורה התחתונה של העסק – רווחים.

גידול ברווחים יכול להגיע כתוצאה מסיבות רבות, לדוגמא: יותר לקוחות טובים, פחות לקוחות גרועים, התייעלות בעסק, שינוי אסטרטגי, רכישת כלים עסקיים דרך למידה או היכרות עם בעלי עסקים נוספים, התפתחות אישית כתוצאה ממפגשים עם חברים חדשים, שיתופי פעולה, זיהוי הזדמנויות ויצירת מוניטין.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>