הגישה שלי לנטוורקינג

 

הגישה שלי לנטוורקינג - שרונה לבני-גולן

נטוורקינג הוא עולם של חיבורים.

מי שרוצה להתחיל מהסוף מנסה קודם כל לחבר אנשים לעסק שלו.
אדם כזה מנסה למכור לכל מי שנקרה בדרכו לפני שהוא עובר כמה תהליכים חשובים.
כתוצאה מכך הוא עלול להשקיע בנטוורקינג מבלי לראות תוצאות.
הוא עלול גם לגרום נזק לתדמיתו ולהרחיק לקוחות פוטנציאליים מהעסק שלו.

כדי להגיע לשלב שבו לקוחות פוטנציאליים מתחברים לעסק בקלות ובטבעיות, בעל העסק צריך לעבור תהליך בן ארבעה שלבים של יצירת חיבורים כפי שהצגתי למעלה.

זהו נושא חשוב אותו אני מסבירה בהרצאות שלי, ממחישה ומדגימה בסדנאות שלי.
יש לו השלכות חשובות על הדרך בה אנחנו פועלים בנטוורקינג, במפגשים בעולם הפיזי, אבל עוד יותר מכך – במפגשים בעולם הדיגיטלי של הרשתות החברתיות והעסקיות.

 

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>